søndag 11. august 2013

Ukemeny 33/2013


Her var jeg igjen! Skal si dagen flyr når jeg sover frem til klokken 16! Det er imidlertid helt nødvendig når jeg skal tilbake på jobb i natt. Viktig med gode søvnrutiner selv om det betyr at dagen blir litt "borte". Gjett om gleden var stor hos helsefrøken da vi ble bedt bort på middag til et vennepar! Passet meget godt på en dag som denne, så tusen takk nok en gang:)

Her i huset begynner vi så smått å bli klar for hverdagen igjen. Nistepakke er smurt og middagene er planlagt. Denne uken blir det som følger:

Mandag: Ovnsbakt torsk med ristede søtpoteter og gulerøtter
Tirsdag: Fullkornsburritos med karbonadedeig og utvalgte grønnsaker
Onsdag: Fiskekaker
Torsdag: Hjemmelaget pizza
Fredag: Sushi
Lørdag: Lasagne med foccacia og salat
Søndag: Småsuppe

Etter min mening er dette det lureste vi noen gang har begynt med. I hektiske dager er det alfa omega med tilrettlegging og planlegging. Det er lettere å ta sunne valg når en forbreder seg godt på forhånd.

Prøv det, tro meg du vil ikke angre!

Nå kaller jobb, ønsker dere en fortsatt fin søndag:)

- Helsefrøken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar