fredag 2. august 2013

Hverdagen venter.. Snart!

Nå har vi vendt snuten og satt retning mot sørlandet igjen. Denne siste uken på fjellet har rast avgårde og det kjentes ut som det bare var i går bilen svingte opp på tunet! Men, nå venter hus og hage på oss. Helgen går bort til bursdagsfeiring og i den anledning har helsefrøken en hel haug med ting som skal gjøres. Som vanlig! Uansett, mandag venter hverdagen igjen med jobb og barnehage. Selv om helsefrøken har en liten uke igjen før alt setter i gang, må jeg innrømme at det skal bli godt å komme i gang med hverdagsrutinene igjen. Jeg er, som tidligere nevnt, et vanedyr og trives best med rutiner. Sånn er det bare!

Med meg fra fjellet har jeg tatt med meg denne gode fjellteen kjøpt i den lokale matbutikken. Selv falt jeg for den søte posen, men teen må også sies å smake nydelig! Den inneholder gullris, einerbær, kvanne, røsslyng, apotekerkattost, isop, bjørk, salvie og kornvalmue. Teen er også rik på antioksidanter! Det stod skrevet at den tradisjonelt ble brukt ved hoste og forkjølelse. Det passet helsefrøken perfekt da fjellets opphold har satt sine spor i kroppen.


Helst skulle jeg sett vi ble lenger, men takk for denne gang flotte Bratteggen!

Forresten så har facebooksiden min rundet 300 likere! Det gjør helsefrøken veldig glad og jeg retter en stor takk til alle sammen! For de av dere som ikke har sett denne finner du den her www.facebook.com/Helsefroken

En fin kveld ønskes til alle fra bilen vår!

- Helsefrøken


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar