søndag 16. juni 2013

Vel blåst!



Vel, har nå slengt kroppen oppi sofaen med to stykk slitne bein og ett kraftig gnagsår! Det kan i grunn være det samme, for helsefrøken er godt fornøyd med dagens innsats!

Dagen begynte grå og våt da det regelrett bøttet ned her nede på sørlandet. Vi dro tidlig ut på Hove for først å se mannen i aksjon på den lange løypen. Vi måtte imildetid søke ly inne i kiosken pga været. Jeg må innrømme at jeg ikke misunte deltakerne der de konkurrerte i øspøs regnvær. Skummelt med sykkel når asfalten er såpass våt. Utrolig flinke de som gjennomførte der og klapp på skulderen til mannen som gjorde det meget godt:)

Mangel på bilder fra dagens konkurranse gjør at dette blir dagens foto
Heldigvis stoppet det å regne da klokken var slagen for min start. Jeg gruet meg for svømmingen i det kalde vannet, men allikevel gikk svømmingen bedre enn antatt. Jeg svømte stort sett bryst, men klarte faktisk noen tak crawl her og der. Kom inn på 15.16 og var veldig fornøyd med det!

Syklingen har jeg nok en del å hente på. Kom inn på 46.54 (21,5 km) og hadde vel håpt at klokken skulle vise et par minutter raskere. Men, sånn er det. Da har man bare noe å jobbe etter til neste år.

Beina var kalde og stive når jeg begynte å løpe, men syns uansett det kjentes greit gjennom de 5 kilometerne. Musikk på full guffe gjorde at jeg løp på 26.18. Disse tidene gjorde at jeg endte på en 26. plass av totalt 155 damer og det er jeg kjempe fornøyd med, selv om målet glapp med 3 minutter og svoger regelrett knuste meg...

Jeg kjenner i allefall at jeg vil delta igjen neste år. Gøy å ha en tid å kjempe mot, så får vi se om crawleteknikken sitter da.

God kveld og god natt.

- Helsefrøken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar