lørdag 15. juni 2013

Konkurransenerver...

God kveld i stuen!

Her har vi lagt oss til lading hele gjengen. I morgen er den store dagen og det skal gjøre godt med en lang natts søvn kjenner jeg!

Snart er bagen pakket med både våtdrakt, svømmebriller, sykkelsko, startnummer, sykkelhjelm og løpesko. Værmeldingen er sjekket og heldigvis er det meldt bra vær!

Målet er først og fremst å gjennomføre, deretter å slå svogeren min! Haha, hva gjelder tid håper jeg å gjennomføre på under 1.30, men vi får se hvordan dagsformen er. Uansett skal det bli godt å komme i gang, for jeg skal love dere det er nervepirrende å sitte å vente som nå.

Frokost i morgen er havregrøt selvfølgelig. Havregrøt er perfekt frokost hvis du skal delta i treningskonkurranse da det metter lenge og gir jevn blodsukkerstigning. I tillegg er det godt, spesielt hvis du tilsetter både friske bær og kanel.

God natt fra dette huset! 1135 skal jeg i ilden, ønsk meg lykke til:)

- Helsefrøken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar