søndag 2. juni 2013

Tilbake og med ny ukemeny!


Da var jeg hjemme etter 1 ukes ferie. Det føles virkelig ut som en uke på ferie går fortere enn en uke hjemme, selv om jeg gjør langt mindre på ferie enn hva jeg gjør her hjemme. Uansett, tilbake og klar for ny innsats!

Det sitter litt langt inne å begynne å lage mat etter å ha spist ute hver enetse dag den siste uka. Men, det er her det gjelder å hente seg inn så raskt som mulig da det er lettere jo raksere du kommer i gang!

Vi starter like så godt med en gang ved å planlegge ukens middager:

Mandag: helsefrøkens laksewok
Tirsdag: kyllingwrap
Onsdag: kylling- og pastasalat
Torsdag: helsefrøkens fiskegrateng
Fredag: taco med fullkornslefser
Lørdag: sashimi med ponzosaus
Søndag: grillet strømtorsk med asparges og ovnsbakte poteter

Jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen. Jeg er et vanedyr! Syns derfor det skal bli godt å komme inn i de normale rutinene våre igjen. Er det én ting jeg har savnet på ferien, er det frokostblandingen min! Ingen hotellbufféer i verden som slår den;)

I dag har vi tilbragt dagen her, på hytta til svigermommo. Hva er vel bedre enn sommer, sol og søndag på sørlandet..?

Ønsker dere alle en fin uke

- helsefrøken



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar