torsdag 30. mai 2013

Mallorca calling

Hei godtfolk:)

Dagene her nede på Alcudia flyr avgårde og straks er det tid for hjemreise igjen. Det lönner seg å nyte siste tiden fullt ut og heldigvis skinner solen som bare det! Vi storkoser oss og kan absolutt anbefale Sunwing resort og spa (som vi bor på ), til alle vi kjenner med barn! Helt perfekt.

Selv så nyter jeg svärt så late dager her nede, men tenke allikevel jeg ville dele mine sydenferietips, i tilfelle dere selv skal ut å farte i löpet av sommeren. Mitt motto på ferie er "alt er bedre enn ingeting!"

  • Pakk alltid med joggesko! Det finnes alltid et sted du kan löpe, selv langs stranden. Faktisk ganske så bra trening å löpe i sanden.
  • Ikke bestill all inclusive. Magen blir fortere mett enn öyne, og dette merkes särs godt ved buffet. Dessuten kan man oppleve meget god mat på lokale resturranter dersom man tör å smake annet enn pasta, pzza og pommes frites. Fisk er å foretrekke
  • Tren styrke på stranda. 20 min med kneböy, ufall, dips og planke er alt du trenger!
  • Drikk vann. Den eneste törstedrikken
  • Svöm. Fanastisk treningsform hvor du tar i bruk så å si alle muskler i kroppen
  • Le! Magemuskelene får virkelig kjört seg
Men husk, at det viktigste er uansett å kose seg. Det er tross alt ferie!

I dag har jeg valgt å skjemme bort kroppen med spabehandling. Desidert noe av det beste jeg vet. Så forresten at hotellet reklarmerte med vanngymnastikk i morgen. Dette har jeg prövd för og vet for sikkert at det er noe for helsefröken! Legger ved noen bilder, så dere kan se hva jeg fyller dagene med.









Håper alle har det bra hjemme, vi sees snart!

- Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar