torsdag 6. juni 2013

Takk for viljestyrke og musikkmotivasjon!

De siste dagene har virkelig ikke gått helt min vei når det gjelder trening. Jeg har ikke kommet i gang etter ferien og begynner å kjenne at det er litt dumt siden triathlonkonkurransen nå bare er en liten uke unna. Hvorfor er det slik? Jeg kjenner meg jo frisk, er det bare dørstokkmila som viser seg fra sin lengste side..?

Jeg mener at man skal lytte til kroppen, men her gjelder også måtehold. I dag har jeg forsøkt å lytte til hva min kropp prøver å si, men alt jeg fant var en hel haug med unnskyldinger om hvorfor jeg ikke skulle trene. Sånn skal det jo ikke være, da vet jeg med meg selv at det er vilja som spiller meg et puss.  Jeg måtte ta meg selv i nakken, hale meg ut på badet og dra på løpetightsen. Deretter fant jeg fram spotify og begynte nedlastningen av ny løpemusikk. Et glimrende tips for å få opp løpemotivasjonen. Og heldigvis funket det! Takk for viljestyrke og ny spilleliste, selvfølgelig!

Tenkte jeg skulle tipse dere om noen sanger slik at dere også kan finne litt musikkmotivasjon hvis det skulle trenges:

Spectrum - Florence
Good Girls Go Bad - Cobra Starship
Right Round - Ke$ha
Dance With Me - Bryce
Levels - Avicii
We No Speak Americano - Yolanda Be Cool
Smooth Criminal - Michael Jackson
Only Girl - Rihanna
Till I Collapse - Eminem
I Could Be The One - Avicii

Dette er en god miks av gamle og nye låter. Passer i hvertfall meg helt perfekt!

God tur:)

- Helsefrøken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar