onsdag 5. juni 2013

Hvorfor ikke...?

Som jeg tidligere har nevnt her på bloggen har jeg en aldri så liten forkjærlighet for supermat. Det gir meg rett og slett mer overskudd og energi, samt at jeg syns den er super mot min litt kranglete hud. Jeg lagde tidligere et innlegg om supermat som du kan lese HER!

Jeg ble derfor svært glad da en kollega var så snill å gav meg en prøvesmak på Vital Greens i dag morges! Vital Greens er et supermatprodukt basert på 70 forskjellige forskjellige grønnsaker, frukt, bær, urter, vitaminer, mineraler og andre naturlige ingridienser. Dessuten smakte det litt bedre enn ren chorella eller spirulinapulver. 1 ts om dagen, blandet i litt vann (1-2 dl) er alt du trenger. Selv syns jeg det fungerer best å ta det på tom mage, altså før frokost! Du kan lese mer om Vital Greens på deres HER.

Jeg føler det er viktig å poengtere at jeg ikke erstatter mat med supermat. Det er kun et næringstilskudd som hjelper til i en hektisk hverdag. Og jeg spiser det som regel kun til frokost, i forbindelse med en smoothie eller bare blandet ut i et glass vann.

Og om ikke det var nok, hadde min gode kollega også vært på rawfoodkurs med dama av supermat, selveste Trine Berge. Jeg var derfor så heldig å få kopi av mange spennende oppskrifter som jeg selvsagt gleder meg til å kaste meg over. Dere skal selvfølgelig bli løpende oppdatert på rettene!

Nå er middagstid her i gården før jeg tenkte å prøve en treningsøkt. Håper kroppen er good to go:)

- Helsefrøken


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar