fredag 7. juni 2013

Is-fredag!


Ai ai ai, i dag er det fredag, men ikke hvilken som helst fredag! Min gode og skjønne venninne gifter seg i dag og jeg gleder meg som et barn til å ta del i feiringen! Solen skinner for brudeparet og hva passer vel bedre på en slik dag enn et aldri så lite istips?

Her om dagen fikk jeg det nemlig for meg å prøve yndlingsdrikken min, vitamin well, som is. Jeg gikk til innkjøp av issett i plast samt en flaske med vitaminvann med grapefruktsmak (den som heter care). Jeg helte oppi vannet og satt det i fryseren. Dagen etterpå var de klare til å nytes. Det smakte veldig godt og blir helt klart en vinner her i huset gjennom årets sommer. Bonusen? Isen er fri for sukker:)

Ønsker alle en riktig fin fredag.

- Helsefrøken

2 kommentarer:

  1. Anonym10:04:00

    Hei Vibeke;) Flott blogg du har;) Hvor har du kjøpt disse saftis formene?

    Klem Therese

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skal du ha Therese:) Saftformene har jeg kjøpt på Glassmagasinet til den nette sum av 39 kroner! Håper du finner dem. Klem

      Slett