lørdag 25. mai 2013

Reisefeber!

Skal snart slutte å mase om denne ferien, bare litt til fordi jeg gleder meg så innmari.
Bagene er ferdig pakket, apotekene er ferdig plyndret, passene er funnet frem og kamera er ferdig ladet. Vi er med andre ord klare.

Før vi reiser ville jeg bare komme med et kjempe viktig råd nå som vi går sol og sommer i møte. Rådet er enkelt; bruk solkrem!









Da jeg var yngre, var det ikke dette som stod øverst over prioriteringer under sydenferien, men heldigvis har man lært og forstått at den viktigste måten å beskytte huden vår mot for eksempel hudkreft, er å bruke solkrem. I år har jeg også kjøpt meg en solhatt, slik at jeg kan beskytte ansiktet ytterligere mot de mest eksponerte timene om dagen.

Macen blir nok igjen hjemme, men skal allikevel se om ikke det skal bli en råd med en eller annen oppdatering fra sydenland. For de av dere som er på Instagram, kan dere være sikker på at det nok detter inn et og annet bilde der fra meg. For de av dere som vil se, finner dere meg under helsefroken.

Håper alle får en fin helg og påfølgende uke, fylt med sol og varme!

Snakkes snart igjen:)

- Vibeke


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar