fredag 17. mai 2013

Hipp hipp hurra!

Gratulerer med dagen til alle! Jeg har akkurat slengt beina på bordet, etter å ha vært på farta i hele dag! Jeg har egentlig alltid likt 17 mai veldig godt og syns det er gøy å se festkledde og fornøyde folk ute gatene.

Vi har så å si spist i hele dag og helsefrøken venter i skrivende stund på at far skal komme med enda mer mat. Denne gangen blir det min yndlingsmat, sushi!! Jeg tror rett og slett jeg elsker det:)

Mor og far hadde ingen begrensninger hva gjaldt godis på minsten i dag, til hennes store begeistring. Ikke alle dager det er 17 mai, så det må være lov! Tror allikevel det smakte godt med et ordentlig måltid til kvelden, slik at hun fikk lagt seg god og mett etter en lang dag med full guffe!

17 mai går mot slutten for denne gang. Vi er fornøyde og litt slitne. Tipper det blir en tidlig kveld:)

Håper dere har hatt det fint!

- Vibeke


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar