søndag 19. mai 2013

Helsefrøken anbefaler!


Vitamin well drikker har jeg lenge hatt som favoritter! Før var det kun mulig å få kjøpt de i utvalgte steder helst i Oslo, men etter hvert har flere og flere butikker fått øyne opp for denne herlige friske drikken.

Vitamin well er vitaminvann som leveres i mange forskjellige smaksvarianter. Her har jeg både defence som er en smak av sitrus/hyllebær og antioxidant som er smak av fersken. Drikken inneholder forholdsvis lite sukker og kalorier, og gir deg masse energi! Den koster dessverre alt for mye etter min mening og kan kun nytes når det er noe ekstraordinert. Det vi jeg så absolutt si det er i dag da alle dro på båttur uten om helsefrøken, som måtte sitte igjen for å lese til eksamen. Er det rart jeg tok to?

Håper alle får en fin dag i solen:)

- Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar