onsdag 22. mai 2013

Feiret semesterslutt med en liten løpetur!

Hei og god kveld til dere alle sammen! I dag har jeg hatt min siste eksamen på studiet og kan derfor offisielt si meg ferdig med første semester . Jippi, da har jeg kun ett år igjen før jeg har mastergraden i min trygge favn. Fornøyd med å ha gjennomført dette året, selv om det til tider har vært tøft. Det hadde aldri gått uten de jeg har aller nærmest som har trått til og hjulpet, slik at jeg har kommet meg på skolen både i tide og i utide.

Jeg fant ut at jeg ville feire det hele med en liten løpetur. Tross regnet. Syns det av og til kan være greit med alternative måter å feire på når man kanskje aller helst vil spise godteri og ligge på sofaen. Noe av det jeg liker aller best er å løpe rolige turer ute i regnet, såkalt comfortrening. La tankene fly fritt i en aldri så liten halvtime.

Ikke den største treningsøkten kanskje, men fikk løst opp noen stive bein, trukket litt frisk luft og løpt fra meg frustrasjon knyttet til eksamen, som nok kunne gått noe bedre i dag. Mange gevinster i én og samme runde som nå gjør at jeg kan ligge på sofaen.

Det blir uansett tidlig kvelden i dag for i morgen skal helsefrøken ut på et spennende oppdrag. Følg med, så skal du få se:)

God kveld.

- Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar