fredag 3. mai 2013

Coco i kroppen...


Dagene flyr litt fra meg nå. Syns akkurat jeg satt her forrige fredag og ønsket helgen velkommen. 

Føler meg noe redusert for tiden da pollensesongen tydeligvis har slått til for fullt. Yeah! Har vært allergisk mot det så lenge jeg kan huske og det er spesielt mai som pleier å slå meg ut. Føre var som jeg dog pleier å være, har jeg heldigvis huset fullt av medisiner og klar for å bekjempe bjørka der den vaier så fint i vinden. Det var da jeg var innom helsekosten tidligere i dag at det slo meg; Hva passer vel bedre enn litt coco i kroppen når man er helt kokko i toppen...?!?


Coco juice er rent, naturlig og forfriskende kokosvann fra unge, friske, grønne kokosnøtter. Kokosvann tilfører kroppen både vitaminer, mineraler og sporstoffer - og er fra naturen isotonisk. Den inneholder antioksidanter og er helt fri fra konserveringsmidler. Nytes kald. Smaker rett og slett herlig og anbefales på det sterkeste!

Nå er det klart for idol i dette huset, før mor igjen skal avgårde på jobb. Ønsker dere alle en fortsatt fin fredag.

- Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar