tirsdag 23. april 2013

Treningstirsdag!

I dag har ettermiddagen flydd avsted, men vi er fornøyde, for i dag har alle tre fått trent. Først var mor og datter på turning før vi tok turen ut til Hove for å heie på far som løp Terrengkarusellen. Mange folk og god stemning, et flott arrangement som samler løpeglade folk i alle aldre! Siden jeg ikke hadde anledning til å delta denne tirsdagen, bestemte jeg meg for at jeg heller kunne løpe hjem. Selv om jeg egentlig har treningsfri på tirsdager, handler det ofte om å gripe de mulighetene man har i en travel hverdag. Jeg fikk meg derfor en god tur på drøye 10 km, helt perfekt spør du meg!

Etter en liten matbit, en rask dusj og bloggoppdatering, er kroppen nå klar for jobb. 
Neste terrengkarusell er 15 mai på Fevik. Da skal helsefrøkna i hvert fall løpe!

God kveld

- Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar