tirsdag 30. april 2013

"Gjør mer av det du tror på. Tro mer på det du gjør!"

Word! I dag har jeg vært på kurs igjen. Denne gangen var jeg så heldig å få dele 3 timer med flinke Cecilie Thunem-Saanum! Det var kjempe inspirerende. Cecilie er gründer og jobber med tidsbruk og kommunikasjonsrelaterte emner. Siden hennes finner du her! Cecilie skreddersyr trening, kurs og foredrag til små og større grupper. Sist, men ikke minst er hun råtøff som klarer å kombinere karriere med familie. Jeg har fulgt med Cecilie i sosiale medier en stund og syns det var utrolig gøy å endelig få møte henne. Hun jobber ut i fra sitt motto som er; "Gjør mer av det du tror på. Tro mer på det du gjør". Jeg kunne ikke vært mer enig. Hvorfor jeg var der? Nei, si det.. Kanskje går
man rundt med en aldri så liten drøm?

Anyway. Siden jeg skulle være borte store deler av dagen i dag, ble jeg nødt til å klargjøre middagen før jeg dro. Sånn sett er det bare å varme opp, slik at alt er klart når mann og barn kommer sultne hjem. Da får jeg også mer tid til å leke med min datter før hun skal i seng. Altså en vinn-vinn situasjon. I dag hadde vi fiskepinner ala helsefrøken og oppskrift finner her!

Nå må jeg gå i gang med skoleoppgaven min. Ferdig trent. Det er en god følelse det:)

Ha en fin kveld alle sammen!

- Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar