fredag 16. august 2013

Start helgen med en treningsøkt!

Ingenting smaker så godt som en smoothie etter trening!
Ja hvorfor ikke? Finnes det i grunn en bedre måte å starte helgen på? Helsefrøken pleier jo som regel å ha faste treningsdager i uken. Èn av dagene mine er fredag, fredag ettermiddag. Jeg elsker følelsen av å være nytrent når godisen kommer på bordet. Det er løping som gjelder og nå som vi er tilbake i hverdagsmodus, må jeg opprettholde avtalen jeg har laget med meg selv.

Tro det eller ei, men i dag fristet det med intervaller i yndlingsbakken min i lysløypa. Tross regnvær. Jeg hører at det høres rart ut, men det er nå sånn det en gang er. Jeg liker følelsen det gir meg i etterkant.

Dessuten leker jeg litt med tanken på å være med på en liten triathloncup på mandag. Føler meg overhode ikke forbredt etter sommerens utskeielser, men innrømmer at det hadde vært et fint alternativ til Oslo halvmaraton som dessverre ser ut til å gli forbi uten min deltakelse i år.

Men mandag er ikke lenge til...

Skal, eller skal ikke?

- Helsefrøken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar