onsdag 28. august 2013

For en gjeng!


Jeg skjønner at jeg snart må slutte å mase om gutta fra Ændal crossfit. Det er bare det at jeg blir så imponert over at de ønsker å bruke såpass stor del av fritiden sin på å trene crossfit med mann i gaten. I tillegg til å kjøre 3 økter i uken, har de nå også begynt å kjøre dobbeløkter hver tirsdag og torsdag på grunn av økt forespørsel. Og hvis du lurer?  Ja, det er fremdeles gratis. 

Jeg har tidligere skrevet et innlegg som beskriver mer hva gutta driver med HER!

Gutta har grense på ca 12 stykker i hver gruppe. Denne begrensningen har de av to grunner. Den ene grunnen er litt begrenset utstyr, mens den andre grunnen er at de ønsker tilstrekkelig oppfølging på hver og én. Dette er jo nærmest som å ha sine egne personlige trenere da de alltid pusher deg til ditt ytterste. Det er jo heller ikke til å komme utenom at de er svært så hyggelige og overrasket blant annet i går med bananpremie til alle og enhver. Dessuten gidder de i tillegg å knipse bilder når Helsefrøken maser om det.

Her i huset har selvsagt mannen også fått øynene opp for crossfit. Dette resulterer i at jeg kun får gått én gang i uken da vår regel alltid er annenhver gang! Da gjelder det i hvert fall å gi jernet!

Helsefrøken har alltid vært tilhenger av mennesker med stort engasjement. Og det er vel akkurat det disse gutta har. Et stort engasjement for sporten sin og ønske om å nå ut til flest mulige. Har du ennå ikke vært inne på siden deres og likt den kan du gjøre det HER!

Da gutta nådde over 300 likes på siden sin, feiret de med en øvelse kalt "the big three hundred". Helsefrøken tør ikke tenke på hva som vil skje når neste målsetning på 500 kommer.

Men, jeg tipper det er noe jeg kommer til å kjenne;)

- Helsefrøken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar