tirsdag 11. juni 2013

Årets store mål nærmer seg...


Ok, jeg teller nå herved ned dagene til Hove Tri. Søndag er den store dagen og formen skal bare tilspisses. I hvertfall hva gjelder sykling og løping. Svømmingen derimot, den er jeg redd det er verre med.

Det er nå jeg skulle ønske at jeg hadde prioritert crawletrening betydelig bedre. Hadde jo så lyst til å lære meg crawl, men det ser ikke ut som det går veien i år heller. Èn ting er å crawle i svømmebassenget, men det er noe helt annet å crawle i sjøen hvor høye bølger og brennmaneter periodevis er en vanskelig utfordring. Uansett for sent nå, det får bli med neste år:)


Jeg dro ut på Hove for å teste svømmeløypen i dag. Hadde med meg mannen som følgesvenn, men syns allikevel det var litt skummelt. 500 meter (som er den distansen jeg skal svømme), ser på en måte lenger ut i sjøen enn man skulle tro. Dessuten var det relativt høye bølger og det føltes virkelig ikke som det ikke gikk fremover i det hele tatt. Kom meg etter hvert i land og heldigvis var det gått litt kortere tid enn hva jeg trodde. Men, jeg tuller ikke når jeg sier at det skal bli godt å få unnagjort svømmingen. Da begynner konkurransen for min del.

Jeg syns allikevel det var betryggende å svømme gjennom løypa før konkurransedag. Man føler seg på en eller annen måte litt mer forbredt.
Hove Tri er et morsomt arrangement både for deltakere og publikum.

Håper så mange som mulig kommer ut. Skal du dit?

- Helsefrøken

http://bloggurat.net/kart/registrere/380/arendal

2 kommentarer:

  1. Anonym23:57:00

    Kommer ....og heier :):) Hilsen natteravnen <3

    SvarSlett