onsdag 15. mai 2013

What about lunch?


Lunsj inngår som en helt naturlig del av mitt kosthold. Selv om jeg bare er hjemme. Normalt lar jeg det aldri gå mer enn 3-4 timer mellom hver gang jeg spiser, så da passet det godt med et lunsjavbrekk i lesingen akkurat nå.

Dette er virkelig ikke noe hokus pokus, det smaker veldig godt og gir langvarig blodsukkerstigning så jeg holder meg mett frem til middag:)

Her har jeg blandet min hjemmelagde granola som du finner oppskrift på her sammen med mager vaniljekesam (har dilla). På toppen pyntet jeg med litt blåbær.

Har kuttet opp litt vannmelon som snack og unner meg en aldri så liten kaffe latté. Takket være kaffemaskinen kan jeg blande med skummetmelk.

Uansett godt å kose seg inne når uværet er som verst ute:)

- Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar