onsdag 10. april 2013

Tusen takk!



I dag er bloggen allerede en uke gammel og jeg er offisielt blitt bitt av bloggbasillen. Jeg er også overveldet over responsen bloggen har fått og retter en stor takk til alle som er inne og titter og deler innlegg. Det gjør meg glad, veldig glad! Bloggen er ment til inspirasjon og jeg håper jeg kan fortsette å inspirere med min livsstil.


Noen av dere har allerede kommet med forslag til hva de vil lese mer om og det liker jeg veldig godt. Legg gjerne igjen en kommentar med det du ønsker at jeg skal skrive mer om, så lover jeg å følge opp så sant det er gjennomførbart. Ble i går gjort oppmerksom på at det ikke gikk an å kommentere på innleggene, men dette skal nå være ordnet opp i.

Med andre ord; fyr løs!

- Vibeke

4 kommentarer:

  1. Solveig11:17:00

    Flinka! En god inspirasjonskilde ;)

    SvarSlett
  2. jeanette20:33:00

    Fin og ryddig blogg, kjempe gøy med oppskrifter!! :)

    SvarSlett
  3. Så bra! tusen takk

    SvarSlett