tirsdag 2. april 2013

Here I go..




Her kommer min aller aller første bloggpost. Lenge har jeg tenkt på dette med blogg, men aldri fått meg til å gjøre noe med det. Før nå.

Mitt navn er Vibeke og jeg er 28 år. Jeg bor på sørlandet, nærmere bestemt Arendal hvor jeg lever sammen med min kjæreste og våres datter. Til daglig jobber jeg som sykepleier samt at jeg tar en mastergrad i folkehelsevitenskap. Jeg er opptatt av helse og livsstil, om mulig noe over gjennomsnittet. Gjennom bloggen vil du som leser tas med inn i min hverdag og bli presentert for de tingene jeg mener bidrar til å fremme helse. Dette være seg alt fra kosthold, trening, kreativitet og en liten porsjon moro. Jeg har tro på at planlegging og gode rutiner er nøkkelen til sunne vaner og at man skal lytte til hva kroppen har å si.

Velkommen skal du være, håper bloggen kan være til inspirajon


- Vibeke







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar