onsdag 3. april 2013

Good green morning



Supermat er noe jeg har intressert meg for lenge. Av den enkle grunn at det funker, hvert fall for meg. Jeg erstatter ikke måltider med supermat, men bruker det som et tilskudd. Jeg bruker som regel pulver av supermat som jeg blander ut i vann eller en smoothie. Sistnevnte smaker best, men alt er tilvenning spør du meg. Skulle man derimot ikke være spesielt fan av smaken, er kapsler å foretrekke.

Hver morgen passer jeg på å få i meg denne grønne energien. Helst på tom mage. Har jeg dårlig tid blander jeg 1-3 ts Purely greens i en flaske med vann, så tar jeg den med meg på vei ut. Purely greens er pulver av tørket byggressjuice, havregressjuice, hvetegressjuice, alfalgressjuice og spirulina. På rolige dager lager jeg smoothie, der jeg blander både hvetegresspulver, acai og purely greens sammen med frosne bær og juice. Jeg har akkurat fått øyne opp for Amla C- plus, som er pulver av tørket indisk stikkelsbær Amla berry og spirulina. Hiver innpå 8 kapsler på morgen, sammen med et par omega 3 kapsler og voilà - dagen kan bare komme!

- Vibeke

2 kommentarer:

  1. Så bra at du har begynt å blogge :) Dette har vi jo ventet på. Gleder meg til å følge deg!

    SvarSlett
  2. Hehe! Ja nå er jeg i gang. Gleder meg til dere kommer hjem og vi kan ha bloggmøte:) Hils

    SvarSlett