onsdag 17. juli 2013

Cleen Greens


Pukka har lenge vært en personlig favoritt og jeg tror jeg har smakt samtlige av deres nærmest uendelige tesamling. Gleden var derfor stor da de for en tid tilbake også begynte å produsere supermat i en serie som heter Organic Bio Nutrients. Tidligere har jeg tipset dere om en annen favoritt i denne serien, nemlig Pukka sin Aloe Vera Juice!

Pukka organic bio nutrients Cleen greens støtter naturlig kroppens evne til å rense seg selv. Den hjelper også kroppen til å bedre takle vårt forurensede miljø og mat. Cleen greens er en blanding av klorofyllrike grønne matvarer inkludert gressjucier, bladgrønnsaker, frøspirer, sjøgrønnsaker, ferskvannsplanter og urter som hjelper fordøyelsen. Når du bruker cleen greens daglig, vil du merke endringer i fordøyelse, hud og generell velbefinnende.

Da jeg var innom helsekostbutikken tidligere i dag, oppdaget jeg at de hadde tilbud på en pakke med cleen greens. Pakken inneholdt 20 poser a 4 g, dvs 1 pose til hver dag. Dette betyr at det er detoxtime på helsefrøken i nærmest 1 måned fremover. Bland ut posen innhold med enten ananasjuice, vann eller i en smoothie. Det som heldigvis er bra med denne rensekuren, er at den skal supplere et allerede balansert kosthold. Det er med andre ord ingen sultekur om noen skulle tenke det!

Er du nybegynner på supermat ville jeg anbefalt å starte med denne! Den smaker virkelig ikke ille. Lover. Drikk ett glass hver morgen på tom mage for best opptak av næringsstoffene.

Lykke til. Kanskje blir du hekta som meg?

- Helsefrøken


2 kommentarer:

  1. Hei Vibeke! Satt faktisk og vurderte å kjøpe både Clean Greens og aloe vera juicen til Pukka her om dagen (stort Pukka fan!), nå er det slutt på å vurdere og venter spent på pakke i posten!Gleder meg til å prøve! Sees ved semesterstart!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra Maren!! Du kommer ikke til å angre! Gleder meg til vi sees igjen. Fortsatt fin sommer til deg og dine:)

      Slett