fredag 10. mai 2013

Klar for Holmenkollenstafett

God morgen fra sørlandsekspressen! Enkelte dager går det litt vel fort i svingende på helsefrøkna.. Sånn som i dag da jeg regelrett løper fra både jakke og data for å rekke bussen! Heldigvis for iPhone, så får jeg heller satse på at det blir varmere utover dagen. Bussen rakk jeg i hvert fall:)

Jeg er uansett på vei for å løpe Holmenkollenstafetten og ville i den anledning komme med en anbefaling! Hvorfor ikke melde på et lag å delta selv? Det er jo så gøy:) Vi løper med jobb for fjerde år på rad. Vi er  også så heldige å bli sponset av sykehuset fordi ledelsen synes det er veldig gøy at vi klarer å stille lag! Dette skaper motivasjon og god atmosfære. Dessuten er det en flott måte å få kombinert fysisk aktivitet med sosialt samvær på. Jeg skulle gjerne sett at vi klarte å stille flere lag fra jobben, men sånn er det, det passer ikke alltid for alle!

Men, man må ikke løpe med jobben for å delta. Det kan være vennegjengen, syklubben, familie eller idrettforeninger! Målet er å gjøre en innsats sammen.



Jeg er klar (tror jeg) for Besserudetappen, eller klatreerappen som den også kalles! Jeg skal selvfølgelig gi alt:)

- Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar