lørdag 6. april 2013

Mens vi venter...

Her i huset starter dagen kl 0630 uavhengig om det er hverdag eller helg! Da er det ei som er mer enn klar for å starte dagen etter en lang natts søvn. Jeg syns imilertid at det er helt greit siden mor og far har avtale om en sovemorgen hver.

Vi spiser ikke frokost før alle i huset har stått opp, men en smoothie fungerer meget godt mens vi venter. Jeg har ingen fasit på hva jeg putter i den, pleier som regel å ta det jeg finner i skapene. I dag ble det:


  • frosne bær, henholdsvis bringebær, blåbær og mango
  • vannmelon
  • hjemmelaget granola
  • biola med bringebærsmak
  • eplejuice












Jeg bruker heller ingen målinger, tar som regel etter øyemål.

Alt blandes og kjøres i blender før det serveres kaldt og godt!






















Disse glassene er forretsen helt geniale. De rommer masse og holder smoothien kald. Dessuten har de skrulokk og sugerør som sitter fast. Med andre ord; det blir ingen søl fra verken stor eller liten. Starbucksglasset få du dessverre ikke tak på i Norge (tror jeg), men på Waynes coffee får du tak i tilnærmet likt. Det var dagens tips fra meg!

- Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar