fredag 21. juni 2013

Sent, men skikkelig godt:)


God kveld folkens! De siste dagene har gått litt i ett, i tillegg til at jeg har vært på farta! Sitter nå på plass i godstolen hjemme i bardomshjemmet og nyter ett glass hvitvin. Det er jo tross alt fredag:) Det er få plasser jeg slapper av så mye som her, så godt å komme hjem en tur da jeg bor et stykke unna.

Det er fredag kveld, så jeg tenkte å komme med et aldri så lite tips! Tanken slo meg når jeg kjørte hjemover tidligere i dag. Jeg har alltid vært tilhenger av "kjøregodt", men dette trenger jo nødvendigvis ikke være godteri. Poenget er bare å ha noe å knaske på når timene i bil buss, tog eller fly trekker ut.

Godisen min kommer fra RUSTIKKI. Rustikki er laget av oppskrifter basert på surdeig og kun tilsatt gode råvarer, krydder og kjærlighet til det gode brød. Rustikki er like fristenende som chips , men mye sunnere og bakt med mel, frø og kjerner.


I bilen tidligere i dag hadde jeg med meg rustikki snacks og sticks. Velsmakende og godt. Vår lille passasjer i baksetet var også meget fornøyd og spurte stadig etter "meh".

La oss kalle det transportgodt ala helsefrøken.

God kveld og god natt:)

- Helsefrøken




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar